Skupinka pro rodiče dětiček nejen s autismem: http://www.facebook.com/groups/339222672775772/

úterý 1. ledna 2013

Novoroční bilancování

Tak jak, brblali jste o půlnoci, že byste rádi nový rok lepší než ten minulý? A nebo jste si spíš uvědomili, že jsou věci, které by měly zůstat stejné? Já vím, optimum by bylo v setrvání fungujícího a přepolarizování negativ. Leč to je stav, který podle mého dlouhodobého pozorování prostě nenastává. Idylka. Nikdo v ní nežije. Pokud to tak vypadá, něco jste přehlédli. Já osobně jsem byla ráda, když se nám v nějaký blíže neidentifikovaný čas před půlnocí podařilo zahnat děti do postýlek a já tam mohla upadnout taky. A mám dojem, že jsem byla tuhá dřív než potěrové. Prostřední dítě totiž předešlou noc toužilo vstávat ve tři ráno, takže jsem se ho do šesti snažila udržet v posteli. Následkem toho mi lehký spánkový dluh nedovolil nějak zásadněji silvestrovsky zapařit. Jiné roky se mi to taky moc nedaří, holt už mi není dvacet a prd vydržím, ale letos to můžu svést na to nebohé dítě. Tak jsem vám jen chtěla popřát, ať se všechny dobré úmysly mění ve skutečnost a dávejte pozor na blbouny a mastodonty. Znáte to, kůň je nebezpečný zezadu, kráva z boku a blbec ze všech stran. Mastodonti se zase vyznačují schopností šlapat po všem. Takže chraňte si svůj píseček před škodlivými výše zmíněnými organismy a mějte krásný rok dle svých představ, ať si Murphy říká, co chce ;)

1 komentář:

  1. Krásný nový rok i tobě:-) A co nejméně srážek s blbcem:-P

    OdpovědětVymazat