Skupinka pro rodiče dětiček nejen s autismem: http://www.facebook.com/groups/339222672775772/

středa 30. ledna 2013

Oooooobléváááááááááááááá

Taje. Je nebezpečné pohybovat se v okrajových částech chodníků. Můžete dostat do hlavy kusem padajícího sněhu. A na nohy útočí hromady psích hovínek, které se po ztekutění závějí ocitly vystavené na dlažbě či asfaltu. A tak mám vztek. Milí nečistotní pejskaři, jste nechutní. Nechci exkrementy vašich miláčků na botách svých nebo botách dětí. Tak je asi budu sbírat a rozdávat jako pozornost podniku každému psímu majiteli, kterého potkám. Vzhledem k množství hovínek, které jsem dnes viděla na chodnících ve městě, je neuklízí asi tak každý druhý, takže mám šanci na padesátiprocentní úspěch. Docela by mě zajímalo, jak tohle mají jiné národy, míním ty kulturnější. Opravdu nechápu, jak se takhle může někdo chovat. Nejspíš pštrosí taktika, hovno v závěji není hovnem, nýbrž součástí zimních krás. Fuj velebnosti, chce se mi blejt. A moc se těším na den, kdy někdo konečně začne trousiče psích exkrementů pokutovat. Ono je ale asi důležitější bojovat se zločinem, jako například udílet postihy za špatné parkování, než chránit obyvatelstvo před hnojem.

Žádné komentáře:

Okomentovat