Skupinka pro rodiče dětiček nejen s autismem: http://www.facebook.com/groups/339222672775772/

pondělí 15. října 2012

Náš podzim

Nestěžuju si, nerada provokuju vyšší mocnosti brbláním, ono by se to pak mohlo ještě zhoršit. Tohle je jen taková sumarizace událostí. Nejstarší dítě pilně navštěvuje školu, kterou zatím miluje, neméně družinu. Prostřední dítě mi dává pěkně zabrat. Asi, že je ten podzim. Tyto dětičky jsou meteosenzitivní, pravila na můj dotaz naše psycholožka. Už naše, už ne jen Štěpova, vzhledem k tomu, že se zvyšuje počet členů rodiny, kteří ji navštěvují. Ano, i nejmenší dítě. Prý vývojová dysfázie nebo atypický autismus, ukáže se. Další kontrola za půl roku. Moje pocity? Asi jako někoho, kdo leží pod lavinou kamení a dostane na hlavu přihozen ještě jeden rozkošný metrákový šutříček. Ale dokud dýchám, znáte to...jsem nenapravitelná. Ještě stále mám okolo sebe lidičky, kteří se nebojí k nám nějak patřit. A nabídnout pomoc, když mají dojem, že už mířím ústy na zem příliš zprudka. Bez nich by bylo mnohem hůř. Jak říkám, nestěžuju si. Mějte krásný den, ať vám padají pod nohy jakékoliv klacky.

2 komentáře:

  1. Praštěná-Skřítkovic Trojmatko, viděla jsem člověka, který přežil lavinu kamení (a to se dostal jen do jejího okraje, pochroumané rameno na hodně neděl, o dalších hlubokých mnohých modřihách ani nemluvě), tohle musí být také k přežití. Hlavně dýchat, trpělivě čekat na pomoc. Já vím (vlastně asi nevím), je to strašně těžké..... Na velkou dálku troška povzbuzení, i když několikrát do roka se v Příbrami také objevuji. Budu zase vyřazovat oblečení po 4letých dvojčatech, nevím, jak jste na tom s velikostí a potřebností....., nabízím. P.S.: I v lavině a s balvanem na hlavě, stále výborně píšete s příjemným sarkasmem a vlahým optimismem.

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji za milý komentář, pohladil a donutil mě zamyslet se, což je něco, poslední dobou mi to moc nemyslí :D no určitě bych oblečení brala, nejmenší skřítek ho užije a co neužije, s radostí věnuju dál <3

    OdpovědětVymazat