Skupinka pro rodiče dětiček nejen s autismem: http://www.facebook.com/groups/339222672775772/

pátek 27. července 2012

Máte koně?

Nebo aspoň koníčka? Hobby zkrátka rozvíjí ducha a kdo si myslí opak, nejspíš dosud neobjevil nic, co by ho chytlo za srdce. Protože základem zájmové činnosti je láska. Já se snažím se chovat morčata značka von. Věděli jste, že morčata existují čistokrevná? Dostanete k nim rodokmen a jsou úplně jiná než chudinky ze zverimexů. Jasně, že zvířátka nejsou bezúdržbová a je z nich binec. Ale to z dětí taky. Můj muž ví, že tato sranda mi pomáhá zůstat nad věcí. Že je důležité občas vypustit ženu do světa, aby tam vystavila, co vykrmila a pokecala s ostatními chovateli. Můj muž je moudrý, rád by, abych ještě nějaký ten roček vydržela pohromadě, součástí čehož je i péče o moje pocuchané nervy. Takže zítra tradá, v šest ráno uteču a vrátím se někdy večer. Dětičky zatím tatínka zničí a on mi to nebude zazlívat, má mě rád a má rád naše děti. Jednou jsem četla krásnou větu: Nikdy nebudu stát v cestě tvým snům. A tak to má být. I když jde jen o hlodavce.

2 komentáře:

  1. Je prima, že nejen psi a kočky jsou von Někde :-) nemám sice potkánka úplně von Svět, ale je z chovky, ze zverimexu bych si vzala maximálně tak rybičky. I tak jsou ale ty naše lepší než třeba ve Francii, kdy mají ve zverimexech i štěňata a koťátka. Ten pohled není hezký.

    Zajímalo by mě, jak vypadá taková výstava morčat, znám jen ty psí :-) Přeji hodně úspěchů a pohodu.

    OdpovědětVymazat
  2. Díky, užila jsem si to. Chystám článek o morčecí výstavě:-)

    OdpovědětVymazat